نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3298
-
الف
+

«نگار عابدی»: در انتخاب هایم دقت کرده ام تا نقش تکراری ایفا نکنم

«نگار عابدی» طی یک مصاحبه جدید از چالش های نقش آفرینی در سریال های مختلف گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «نگار عابدی» بازیگر سریال «دودکش» طی یک مصاحبه در پیوند با اینکه کمتر نقش‌های تکراری در کارنامه خود دارد؛ اظهار کرد: همیشه در انتخاب هایم دقت کرده ام. بنابراین می‌توان گفت نقش تکراری، چه در ژانر کار و چه در ویژگی‌های شخصیت مورد نظر بازی نکرده ام.

بازیگر سریال «پادری» ادامه داد: همیشه ترجیح می‌دهم همه نوع نقشی را بازی کنم؛ چه نقش جدی و چه نقش طنز. بعد از بازی در سریال دودکش، ایفای نقش «ریحانه» در سریال «در کنار پروانه ها» برایم نقش جذابی بود.

«نگار عابدی» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران در تاریخ 18 دلو(بهمن) 1349 در اهواز به دنیا آمد.

«نگار عابدی» فارغ التحصیل رشته تیاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس می باشد. وی از کودکی علاقه به بازیگری داشت و وقتی 20 ساله بود با دیدن تبلیغات کورس های بازیگری در این کلاس ها ثبت نام کرد.

او سپس وارد عرصه تیاتر شد و از این طریق در سال 1387 با فلم «مانا» ساخته «علیرضا رزازی فر» به مخاطبان سینما معرفی شد و در همان ابتدای راه برای بازی در این فلم برنده جایزه یونیسف شد.

 کمیدی «دودکش» و «پادری» از دیگری سریال هایی است که در سال های 1393 و 1395 به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» با بازی بانو عابدی از تلویویون ایران نشر شد.

«گاندو»، «بیگانه ای با من است» و فصل دوم سریال «دودکش» از جمله آخرین آثار تلویزیونی است که بانو عابدی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

با «نگار عابدی» بازیگر سریال «تعبیر وارونه یک رویا» آشنا شوید

ع ا

نظر شما
ارسال نظر